Viimnepäev - UUS!!!
On aasta 2040 ja maailm on hävingu äärel. Looduskatastroofid, sõjad ja poliitlised mahhinatsioonid on surunud inimkonna põlvili.
Maailma valitsus valmistus maailma lõpuks, ehitades süstemaatiliselt maa-aluseid varjendeid.
Paraku, kui te sisenete punkrisse, siis te avastate, et midagi on väga nihu läinud. Elektrivarustus on üles öelnud, hapniku tase on languses ja punkris töötavad teadlased on jäljetult kadunud.
Sina pead nüüd koos oma meeskonnaga lahendama punkri saladuse ja enne välja pääsema, kui tugisüsteemid üles ütlevad.
Raskusaste: 3.5 (keskmine)
Mängijate arv: 2-5
Hirmufaktor: 3/5
Puppet show - UUS!!!
Legendi kohaselt mänguasjad talletavad kõik, mis nende ümber toimub. Näiteks laste mängurõõmu, kui nendega mängitakse või jõulumeeleolu kinkide avamisel. Te olete grupp selgeltnägijaid, kes proovivad lahendada 10 aastat tagasi kadunud lapse saladuse. Ainsateks tunnistajateks, tollest saatuslikust päevast, on nukud. Niipea, kui te sündmuskohale jõuate, hakkavad asjad juhtuma...
Raskusaste: 3.5 (keskmine)
Mängijate arv: 2-5
Hirmufaktor: 3/5
Ükskord Toykos - 指詰め
Yubitsume (指詰め) on Jaapanis yakuzade kasutuses olev rituaal, mille käigus isik amputeerib terava noaga oma väikese sõrme liigese kohalt. See on viis vabandada yakuza koodeksi vastu eksimise või hierarhias kõrgemal seisva ülemuse alt vedamise korral.
Te võtsite yakuza bossilt laenu, et teha teoks oma unistus ja avada Tokyo parimasse piirkonda oma enda sushi restoran. Paraku äril läks halvasti ning te ei suutnud võlga tagasi maksta. Teid võeti kinni ning lukustati päevi näinud pesuruumi. Kell 24:00 jõuab sinna Yakuza boss ja võla katteks peate sooritama yubitsume. Kas teil õnnestub 60 minutiga põgeneda või jääte oma sõrmest ilma…
Raskusaste: 3.0 (keskmine)
Mängijate arv: 2-5
Hirmufaktor: 2/5
Hullu kelder 2 - garanteeritud närvikõdi
Enamik teavad seda baari. Võibolla ei mäletata nime, ent umbkaudselt teatakse, kus see asub. „Hullu kitse“ baar jääb keskuse ja linna vaesama osa piirile. Käes on hiline öötund. Suurem osa baare ja pubisid on juba suletud. Samas Teie seltskonnal on sakk sees ja keegi veel magama minna ei taha. Kuigi liiguvad kõlakad, et hullus kitses käib kahtlane kontingent, otsustate siiski sealt läbi astuda. Tuleb välja, et baar on igati ontlik. Taustaks mängib mõnus jazz muusika. Lauad on puhtad ja korralikud. Joogivalik on lai. Ehkki on pisut kummaline, et te olete ainsad kliendid. Leti taga seisab pikk sihvakas baarmen, kelle näol ilutseb laiaks venitatud irve. Külm judin käib üle selja. Enne kui te jõuata otsa ringi keerata ja baarist lahkuda, on baarmen teile tervitusnapsi välja valanud. Keeldumine oleks liialt jäme. Seega otsustasite viisakusest märjukese vastu võtta ja seerjärel edasi liikuda. Paraku muutub pilt ebamääraseks ja uduseks. Te ärkate Hullu keldris...
Raskusaste: 5.0 (väga raske)
Mängijate arv: 2-5
Hirmufaktor: 4/5
Põrguväravad - rännak keskaega
On aasta 1552. Sind ja sinu seltsilisi süüdistatakse ateismi levitamises. Kohaliku katoliku kiriku kõrgemad pead lasevad teid kinni nabida ning pokri pista. Läbi kambri seinte kuulete, et 60 minuti pärast toimub teie avalik hukkamine ning te otsustate veel teha viimased jõupingutused, et sellest kõigest elusana välja tulla. Järgneva 60 minuti jooksul avastate, et kirik varjab süngeid ja võikaid saladusi, mida kaitstakse oma elu hinnaga. Kas suudate enne timuka jõudmist tuua need saladused päevavalgele ja valesüüdistused ümber lükata?
Raskusaste: 3.5 (keskmine)
Mängijate arv: 2-5
Hirmufaktor: 4/5
Escaperi online challenge
Escaper challenge on närvekõditav 16 tasemest koosnev online mäng, mille läbimiseks tuleb kasutada oma halle ajurakke. Mängutase on väga raske ja ajuragistamist jätkub mitmeks päevaks. Ainult 2 meeskonda on selle lõpuni teinud. Kui soovite saada vihjeid, siis kirjutage meile facebooki või meilile. NB! Veebimõistatused on mõeldud arvutis mängimiseks ja soovitatav on kasutada Firefox veebilehitsejat. Mängu koostas Renee Säks.
Hirmufaktor: 100/5